fyfan va slut i kroppen jag är nu!

de där gör ja aldrig mer om... hade ja velat säga men de lär ja få göra, imorron redan.. haha.. fyfan, de tog mig nästan en timme att cykla dit.. men skönt vare, varmt vare, lite soligt å lite blåsigt..
ska ta reda på nån dag exakt hur långt det är också.. väl där, tog vi in hästarna och gjorde iordning dom och sen ut..
kom ca 500 meter, då öppna sig himlen och regnet bara öste ner över oss, jordens åskoväder drog igång, åskan va rätt över oss och de blixtra som bara fan! tur hästarna inte va rädda för åska säger ja bara...
lite vilsna blev dom så vi hoppa av och gick tillbaka till stallet och satte oss där en stund.. tills solen titta fram i nåt hörn haha...
genomblöta va vi..
men vi tog en liten tur ändå, fyfan va kallt de va.. hade ju som tur va tagit med en tröja men mina skor, strumpor, byxor OCH TROSOR va genomblött.. fyfan!
sen cykla ja faktiskt hem.. jag hade tänkt ringa nån och be om skjuts men nejdå.. ja va hurtbulle! är nästan lite stolt över mig själv! :D

nu ska ja faktiskt göra mig en varm å go kaffe latte och krypa in i tjocka täcket och sätta på fjorton suger! daniel skulle jobba en stund till så ja är själv än så länge..









(
men jävlar va gött de känns efteråt när man har tränat...)


sweet <3

Mr, Midge, alldeles blöt stackarn :P

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Nämen duu! Är du värmlänning? Såg att du hade skrivit att du skulle till Deje, när jag spanade efter bilder på din fina vovve :)



Haha ja han är skitsöt ;P Dom sålde honom som pitbull, så det är ju en blandras, med vad däremot vetttusan. Kan ju vara vad som helst ;P Vad är din för ras? :)



Ja precis :O Haha, måste erkänna att jag blev lite nyfiken på det där, så jag var tvungen o snoka lite :$ hehe. O jag trodde jag skulle få se EXAKT likadan design/header (lr vare nu va hon tyckte att du snott? :S ) men icke sa nicke. Hahah, kunde inte sagt det bättre själv ;)



Duktig du är som cyklar dit, o tillbaks trots att du va dyblöt :O :D Fin häst också, din? :) Sorry för en-mils-långt-svar ;P

2009-08-10 @ 20:49:38
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Yohanna

hehe ^^ ne blev väl så att vi kände att vi ville ta det steget. och vi vill verkligen vara med varandra livet ut :) så vi tänkte 2varför inte gifta oss?"

Så på den vägen är det :)

2009-08-10 @ 20:51:14
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej, men de är nog inte hon:) För vitt jag vet så känner vi inte varandra ;)

Okej, mys! :)

Red oxå förut, för länge sen.. Men då islänningar. Min mamma har 3 stycken. Mysiga rackare :D

2009-08-10 @ 20:52:42
URL: http://majafelicia.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Svar. Samma, vilken ska du se?

2009-08-10 @ 21:09:46
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0