jises..



mm .. vi sitter och klurar på ny design till mig, jag vet hur jag vill ha de, har lite ideer osv men har inga bra bilder.. så vi ska försöka ta lite nya bilder så ja får en ny och fräsch bild i min header, jag gillar verkligen inte att ta kort på mig själv..
jag blir aldrig bra på kort.. även om jag står och kollar mig i spegeln samtidigt så ser jag aldrig ut på kortet som i spegeln..
bra skumt de där!
men så i alla fall, ny design kommer troligtvis till veckan, och hade de inte vart så att jag redan är så fruktansvärt trött på denna så hade jag haft kvar den i ren protest men nu blir väl kanske lilla fröken malmborg nöjd..
väntar fortfarande på att hon ska tala om för mig vilka inlägg jag snott från henne, vilket hon givetvis vägrar svara på, eftersom de inte finns några inlägg.
sen väntar jag på att någon från blogg.se ska ta kontakt med mig angående min design, eller rentav POLISEN, haha.. borde inte min blogg blivit avstängd redan eller nåt?
och sen tror ja lilla fröken malmborg blev rädd att de inte skulle hjälpa med en anmälan så hon gjorde om sin header i hopp om att ett COPYRIGT "C" vid sidan av skulle hjälpa.. lilla gumman..


Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: nej, jag hatar bio hah :)

2009-08-13 @ 16:02:04
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: jennhy

sv: ärligt talat så förstår jag ingenting med det där :o haha..

2009-08-13 @ 16:09:00
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

HAHAHAH!! Detta är ren underhållning ju, hon är rolig den där ^^ :D

2009-08-13 @ 19:45:30
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0