tänkte kolla intresset nu..

då jag jobbat med herbalife under en tid nu så tänkte jag kolla intresset för om de är någon som vill jobba i samma "team" som mig..

fördelar med att jobba såhär:
  • du bestämmer dina egna arbetstider
  • du bestämmer om du vill ha ett heltidsjobb eller halvtidsjobb
  • du bestämmer dina egna inkomst
  • du behöver inte pendla till något jobb
  • du får träffa tusentals nya människor om du vill följa med på föreläsningar m.m lite överallt i sverige
  • vi jobbar med mycket kundkontaker
  • du får upp till 50 % rabatt på webbshopen
  • du får jobba med ett hälsoföretag som har funnits i över 25 år och har omsatt miljarder flera gånger om
jag är supervisor och handlar därför med 50 % rabatt..
prova på jätte många produkter som får dig att må bättre och gå ner i vikt..

vill du veta mer, kontakta mig på [email protected]

vill du veta mer om produkterna jag har? kontakta mig på samma mail så berättar jag mer... eller kolla in denna bloggen jag har.
behöver du gå ner 2 kilo, eller kanske 32 kilo? jag kan hjälpa dig.. själv har jag gått ner 2 kilo på två veckor genom att byta ut min frukost och lunch mot en god shake..
det finns ett flertal andra produkter som också hjälper dig att gå ner i vikt, kontakta mig så lägger vi tillsammans upp en plan som hjälper dig gå ner i vikt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv : typ ingenting, ska nog träffa en kompis ikväll :)

2009-08-18 @ 14:14:35
URL: http://lolloboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0