är blondinbella fattig?

Blondinbella har, som bekant, utretts för smygreklam. Något som fröken Löwengrip själv kraftigt tar avstånd från, vid flera tillfällen har hon i sin blogg satt ner foten och kraftigt dementerat dold marknadsföringsmisstankarna.
I februari 2009 skriver Blondinbella:

"Sponsarde inlägg har aldrig förekommit här, jag har aldrig lagt upp en produkt och fått pengar för det och jag kommer att bli så lättad när konsumentverket är klara med sin graskning så att jag får bevisa att jag har rätt."

Vart går sen gränsen för dold marknadsföring?
Hennes assistent och allt-i-allo hamnade i kläm när några privata mail hamnade hos Dagens Media och de löd såhär:
"I slutet av februari ska Isabella iväg på en skidresa tillsammans med tre andra. Finns det någon möjlighet till sponsring av skidkläder från något av era märken?"





så jäääääävla sniken!!!!!!!!



(texten ovan är för övrigt lånad härifrån!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lite trött och sliten. Ont i kroppen efter handbollen. Men annars är allt bra. ;) Själv då?

Ja, det närmar sig med stormsteg. Hihi. Det blir väl Deje va?! :p

2009-03-23 @ 20:47:22
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0