hemkommen

javisst!

har slitit eom ett djur på jobbet idag igen, inte bra för mig detta haha... tur kamilla kommer tillbaks imorn igen så de blir ordning å reda! :D
har vart till djuraffärn och köpt mat åt ormarna hehe


dom är ju ändå ganska söta såatt...


ock min fula bil vägrar sluta jävlas med mig... den läcker ju vatten som sagt men inte såååååå mycket.. så fyllde på imorse innan ja åkte till jobbet och på hemvägen skjuter tempmätarn upp på de röda och bilen börjar koka jämt när ja kör in i carporten... ROLIGT!!!!! jävla biljävel, alltid ska de krångla... och ljude la av förut också, eller basen funka men inte högtalarna, de är ju också jävligt skoj! fast de är väl nån kabel bara MEN JAG ORKAR FAN INTE!!
trött blir jag... nu kan de få bli sommar då ska ja fanimej införskaffa mig en cykel och cykla till jobbet om de ska va så... då får ja väl bergis punka på den istället!! aaaaaaaaaaarggggghhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det viktiga är ju att man vet att man gör rätt för sig själv, sen e ju skitsnack aldrig roligt men då får juh den som snackat osv stå för konsekvensen .. Jodå här e allt bara bra, hemkommen ifrån jobbet precis. Lite trött och sleten men de va la inget ovanligt nu för tiden hehe. blir la bättre när vi går mot ännu mera ljusare tider nu..hur e det själv?

2009-03-23 @ 17:04:49
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0