mardrömmar?!

på senare tidn har jag drömt sjukt mycket om både hemska och konstiga saker, inatt drömde jag verkligen en mardröm! jag drömde att både Daniel och min lillebror dog :(
jag vet inte riktigt hur jag märkte de men helt plötsligt va han bara död, daniel alltså.. jag va såååå ledsen, han hade dött i cancer för att han rökt så mycket, vi hade aldrig kommit på att han haft cancer så därför inte behandlat honom..
så ringde jag mamma och berätta att han dött hon bara jaha hur dog han då? cancer sa jag.. ja de går så när man röker jag har ju sagt att ni skulle kolla upp det där... värsta iskall!
så när jag vakna 5.40 imorse blev ja skiträdd att han skulle va död och la mig jätte nära honom å va tvungen kolla så han levde :P
sen drömde ja att jag gick fram till en skitbrant backe flera gånger, varje gång såg den helt olika ut men den va fortfarande skitbrant, de va en skidbacke/pulkabacke och de va flera som åkte i den men fortfarande farligt brant liksom och ja våga mig aldrig ner... undra va den kan betyda? :S
shit ja drömmer så sjuka drömmar, va ja drömde förra veckan ska vi inte ens prata om :S


har sett att solen försöker titta fram emellan åt också och de är ju bra för då kanske snön smälter?



Kommentarer
Postat av: miss linde

sv: ne precos, super söta juu =)

2009-03-10 @ 10:00:04
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0