sådan dotter sådan son

nu vet jag vart jag minsann har fått mitt HA begär från... ser jag en snygg skinnjacka, tex den jag vill ha nu från rock'n blue för 1699:- som jag vill ha så ger jag mig fan inte, både mamma och pappa försöker få mig att inse att jag måste spara om jag vill ha nåt, man kan inte bara köpa & slösa hela tiden.. men varför inte säger jag med en ledsen min? :(
jag har länge undrat över om jag fått de där från min mamma eller min pappa eftersom ingen av dem är speciellt impulsiva när de gäller shoppa grejer... jag KAN tänka shoppa före räkningar men jag gör de inte, då blir mamsen ledsen när jag ringer och tigger pengar hahah..

nu när jag haft en het diskussion med min yngre bror ( på mammas sida ) har jag kommit fram till att de är från mamma jag fått mitt ha begär från!

han blir arg när han inte får ett par evisu jeans som kostar 1600 :- eller va de nu gör, är förresten inte de dyrt för en 10-åring???
han är så arg så han säger att han inte tycker om mig längre bara för att jag är på mammas sida ( haha är de jag som har blivit klok nu? )
han skickar massa :@ till mig på msn, är glad att jag är några mil ifrån han nu :D hahaha ..

men eftersom han har sånt ha begär, han ger sig ju fan inte! :O måste de komma från min mamma och min pappa är därmed inte misstänkt längre. haha!


älskade bror, du är inte så stor som du tror ;D

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken söt brorsa du har! :D

2009-03-14 @ 14:07:14
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0