sådär

nu har ja duschat och daniel har kommit hem å han hade mens sig Jens så nu har ja laga mat fast va själv inge hungrig så sitter här och fetar mig med en kaka istället :D
har bajs ont i ryggen men orkar inte lägga mig i sängen heller, lat ja vet .. nej men då somnar ja bara och de vill ja heller inte... jävligt vrång är ja...
jag vill möblera om här hemma, de är inge personligt tycker ja.. och sen vill ja få upp mer grejer på väggarna, vi är inte direkt snabbast jag och daniel =/
handla massa grejer på IKEA vill ja göra med, har ju presentkort på 500, de räcker ju till lite smågrejer iaf :)
men jag vill köpa mycket.. finns de inte såndär kreditgrejs där? :O hmm ja gillar kredit haha,..


Kommentarer
Postat av: Josse

Det vet jag ju inte om jag heller gör :P

2009-03-10 @ 16:33:25
URL: http://ingenvanligswensson.blogg.se/
Postat av: Em

Vem är din favorit i vänner? :)

2009-03-10 @ 16:43:31
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0