va trött jag blir ..

nu vill ja ha något gott !

jag har skit ont nu, verkligen apont ! nyss tryckt i mig massa värktabletter, hoppas dom hjälper nåt snart annars gråter jag =/
therese skulle komma men de verkar inte bli nåt heller, allt bara krånglar ..
men de kommer väl fler dagar .. men blir sååå jävla tråkigt bara gå hemma utan att göra nåt speciellt och aldrig se folk.. ja får spasmer !


har verkligen inte skrivit nåt utav intresse i min blogg idag heller... kul för er va? inte.. nehe ..


jaja, nu ska ja sätta mig i soffan en stund !


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN - are you ready to rock?

aw, thank you girl :*

du får följa bloggen if you wanna stay update!

2009-03-05 @ 18:05:17
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: thea

fan fan o fan ! Varför kan inte folk abra håll sig till de dom säger ! Åhhh ja hade ju planera allt. så fucking trist bara sitta hemma!

2009-03-05 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0