vålberg

jag klara de hahah tur ja har daniel med mig jag kan fan inte växla själv när jag kör bil.... illa, riktigt illa! :P
meen men... satt hos andreas och paula en sväng, åt lite kebabrulle, titta på barna och prata lite, sen åkte vi vidare så nu sitter vi hos timmy..
blir nog inte så sent idag, känner att jag verkligen inte orkar va varken ute eller uppe länge ..
undrar va som skjer imorron... vi firar 1 år jag och äslklingen men ärligt talat så har jag faktiskt ingen lust att vara hemma och "fira" eller joo klart de är skitmysigt laga god mat kolla film och sånt, men ärligt... jag har vart hemma hela jävla veckan, de blir tråkigt i längden ...
så får se va som händer imorron, har en svag känsla av att vi kommer hamna i vålberg och de gör mig faktiskt ingenting. fast jag får ju faktiskt akta mig =/

jaja hörs säkert sen :D

( ursäkta att ja snodde datorn haha :P :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: jo det är klart. Även om man inte alltid umgås med personerna så är de ju trots allt nära på ett annat sätt. Vet du hur de är med dem?

2009-03-06 @ 19:09:03
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0