vet inte vad jag ska göra...

.. med mitt liv

jag vet ärligt talat inte vad jag vill göra med mitt liv.. tänker på framtiden vad jag vill jobba som senare osv, för jag vill INTE städa hela mitt liv... inte för att de är dålig lön eller för att jag tycker att städyrket är dåligt på något sätt alls, jag trivs med mitt jobb, det gjorde jag absolut inte förut.. jag hatade det, de var pest och pina varje dag och jag gjorde de enbart för att jag var tvungen.. man måste ju ha en inkomst?
nej nu trivs jag faktiskt, jag har schyssta arbetskompisar, en bra gruppledare som jag kan prata med, det är jäkligt bra tider, jag går hellre upp jätte tidigt och slutar tidigt och har då hela dagen framför mig när jag slutat, inte dålig lön, enligt mig, många tror att man typ inte tjänar nånting alls på att städa men de gör man faktiskt... om jag inte missminner mig helt så har de "företaget" jag jobbar åt ganska hög lön när de gäller detta yrket...

men jag vill faktiskt göra nånting i framtiden som intresserar mig riktigt jäkla mycket... och fast jag fyller 24 i år och de va 5 år sen jag tog studenten och jag har haft god tid på mig att tänka över vad jag vill bli "när jag blir stor" så har jag inte kommit på nånting, de känns som dagarna bara går och jag slänger bort mitt liv :(
jag vet ju vad jag har för intressen och jag vet vad jag tycker om.. men bara tanken att jag skulle sätta mig i skolbänken igen och plugga till nånting får mig att må illa plus att jag inte vill leva på daniel & studielån...

jag och therese har ju haft en hel del snack om att starta nåt.. men VAD?? vi ville starta hunddagis men de är ju mest prat, de blir ju liksom aldrig av... sen vet ja inte hur många hunddagis de kommit till karlstad på senare tiden så de är säkert lönlöst och i dessa "kristider"?
helst av allt skulle jag bara vilja vara hemma tror ja... och ha en full gård med massa hästar att bara rida hela dagarna, vinter som sommar, regn som solsken... för de är verkligen de ja tycker om... men ska man försörja sig på hästar måste man ju va nån jävla elit och de är verkligen inte jag!

fan va allt är piss ibland, jag känner att tiden bara rinner iväg och jag gör ingenting åt de... vill inte att allt ska vara oförändrat när jag sitter här om tio år?!
gaaaaaaaaaaaaaad... hjälp mig! tips någon??


nu blir de nog sängen, blev ingen beck heller för den delen, i sanningens ögonblick va snäppet bättre ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH okej men se den filmen då ;d

2009-03-22 @ 22:17:04
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

va åh fy fan..lider med dig!! här har vart mulet men icke nån snö!! :S ja herregud..de där med "va vill man bli när man blir stor"..det är även för mig ett frågetecken.. fast å andra sidan är ju ja 21..så ja ligger i lä jämfört med dig hihihi! nä..skit svårt de där..får prova dig fram.. :)

2009-03-22 @ 22:23:07
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: em

Heeeej :D Allt bra?

2009-03-22 @ 22:44:25
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: thea

hehe på tal om hästar, hästen i hagen fick nå damp o sprainger o bockar nu ser hel kul ut :)

2009-03-23 @ 09:35:18
URL: http://tessiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0