herbalife

någon som känner till det?

jag har preciiiis öppnat mitt stora paket.. eller ja gjorde de förut men nu har ja läst massa papper, böcker, broschyrer å en jävla massa andra saker..

jag fick:

  • fiber & ört tabletter
  • multivitamin komplex
  • näringsrik proteindrinkmix
  • & personligt proteinpulver

detta är då alltså produkter för att antingen gå ner i vikt eller helt enkelt bara må bra!
jag kanske inte är så fet som jag tycker men jag tänker i alla fall testa detta. har läst sjukt mycket om det på internet och jag tycker det verkar ganska bra. nu har jag fått hem detta och imorgon börjar jag och kommer väl göra en liten utvärdering varje dag om både min vikt och om hur jag mår, spännande eller hur?
jag är då inte den som gillar att säga vad jag väger och så vidare men för att detta ska funka och ni kanske ska få ett hum om hur bra de funkar så blir ja väl kanske så illa tvungen?

idag ( dagens läge ) så är jag trött, har ständig huvdvärk, jag är slö.. lägger ner min energi på jobbet sen så är den slut när jag kommer hem..
och detta ska då alltså göra mig både piggare ( morgonpigg dessutom?! ) och kanske bättra på mitt immunförsvar och ge mig mer energi för hela dagen..

jag är 167 cm lång och väger 60 kg och min målvikt är först och främst 55 kg...
jag ska alltså byta ut detta proteindrinkmixpulvret mot en eller två måltider om dagen för att se resultat och den smakar vanilj och jag börjar imorron eftersom ja redan ätit alla dagens mål idag!

jag är förresten nu herbalifedistributör och kommer att sälja dessa produkter till förhoppningsvis glada och nöjda kunder! :)

vill du också bli herbalifedistributör och köpa deras produkter till rabatterat pris och sälja så som jag gör? kontakta mig på [email protected] ( min kontaktmail som står där uppe går också bra, välj själv! )
tänkte jag också skulle försöka lägga ut ett litet urval av de produkter som finns att köpa.. kommer så småningom lägga upp en egen hemsida + shop men just nu håller jag på att komma igång och använder mig därför lite av bloggen istället!


ja verkar inte kunna greja de där med bilder just nu men de kommer...
men som sagt, för en lyckad viktminskning eller för att bli piggare & må bra så är herbalife de rätta produkterna!


en bild lyckades jag med :P
sådär ser bara en av alla grejerna ut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det hära lät ju som något som skulle passa mig kanske ,,

kan du inte lägga ut lite priser smaker mm =) kram /// Goooa

2009-05-19 @ 20:13:34
URL: http://goooa.blogg.se/
Postat av: M A L I N

låter bra med en utvärdering :D spännande ju!

2009-05-19 @ 22:15:46
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0