jag lever :D

haha.. har lega ute i solen i princip heela dagen faktiskt, rätt gött! har lega där å stekt mig å ätit ananas ohc vindruvor! rätt mums!
men nu har ja iaf gjort iordning min hemsida lite.. eller iaf så ni kan beställa av mig :) har dock inte klickat i massa tips å såna grejer, men de kommer, de kommer :)

gå in här om ni vill beställa grejer från oriflame utav mig!


jag kan ju passa på här i bloggen och tipsa om lite produkter istället som jag tänkte beställa iaf! som det dessutom är skit bra pris på nu! :)


Sol Family After Sun Intense Nourishing Balm

Intensivt näringsgivande creme med morotsolja som framhäver din solbruna ton på ett naturligt sätt. Berikad med sheasmör som mjukgör och lugnar huden efter solexponering. 200 ml.


140 :-
99 :-







ska även köpa en solcreme med faktor 50 så att jag inte förstör mina fina ärr!

finns cremer med faktor från 10-50





Shower Gel with Moisturising Coconut & Ricemilk
Shower Gel with Energising Lime & Ginger


jumbostorlek 400 ML

59 :-
29 :-



finns flera sorter och jag ska beställa ett par stycken då jag älskar cocos och lime!!! :D


Optimals Balance Refreshing Toner


Balanserande ansiktsvatten som renar och friskar upp blandhy och fet hy. Ger en märkbar uppstramande effekt - 92%*. 200 ml. *Konsumentutlåtande

Optimals Balance Foaming Cleanser


Löddrande rengöring som balanserar blandhy och fet hy utan att torka ut huden. Kombineras med vatten. 200 ml.


119 :-
89 :-
väljer du att köpa båda kostar de då 139 :- tillsammans!



body cream

pink grapefruit & ginkgo
macadamia nut & honeysuckle

200 ml


59 :-

just nu: 2 valfria för 59 :-





tvål 75 gr

19 :-

just nu pris: en för 14:50 eller 2 för 19

(finns flera sorter)



baby hair & body wash 70 :-

baby oil 80 :-

baby talc 50 :-

baby bedtime bath 70 :-


just nu: 1 för 39 :- 2 för 79 :-





( jag ska inte beställa detta men priset är superbra! :)


Oriflame Beauty Sun Gel

Lätt färgad ansiktsgelé som ger dig en vacker tropisk glöd. Den lena formulan innehåller skimrande gyllene sfärer som ger den perfekta solkyssta looken. Innehåller sheasmör och ett avancerat återfuktande komplex för maximal återfuktning. SPF 6. 30 ml.


135 :-
59 :-








gå gärna in på min sida, kolla, välj och beställ från hela oriflames sortiment! :)
finns såklart ÄNNU MER rabatt om ni kikar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har lagt till dig nu :)

Jag ska kika in på en gång :D



Bli gärna medlem här

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191966

2009-05-17 @ 19:42:55
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter din sida? :o måste ha missat de xD

2009-05-18 @ 02:54:43
URL: http://bigcitydreams.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

jag vann shower gel lime :)

2009-05-20 @ 21:03:23
URL: http://aanniematilda.blogg.se/
Postat av: RACHEL BILSON'S FANBLOG

älskar kokos krämer!

2009-05-21 @ 15:11:38
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0