nu orkar ja tamej fan inte mer !!

har lega i solen hela dagen och nu är ja både röd brun och slut haha.. nu orkar ja fan inte mer :P
sitter här med min lunch just nu.. en vaniljshake som är mums ahah :D de går faktiskt bra för mig då dom är mättande som jag faktiskt inte trodde de skulle vara... en till frukost och en till lunch sen vanlig middag på eftermiddan/kvällen, perfekt :)

snart snart snart har ja fått min inloggning så jag kan börja sälja på riktigt!

imorron ska ja väga mig och se om de har skett nåt ;)





i helgen då... i fredas va vi hemma jag och daniel så grilla vi å drack lite som sagt.. sen drog vi in till vålberg och satt hemma hos några sen vidare till andreas.. sen skulle daniel promt sova hos jens men de ville inte jag haha så paula körde oss och släppte av daniel och jens i edsvalla sen hem med mig till segerstad då jag kom på att ja inte har nån hem nyckel så hon fick köra mig till edsvalla ändå så smög ja in å kröp ner hos daniel i soffan haha stackars paula :P
igår låg ja hemma och sola några timmar och daniel va ute åkte cross med jens sen fick ja mess från jossan att vi skulle grilla så åkte ja å hämta henne så åkte vi å handla sen satt vi hos dom resten av kvällen...

fan va gött de är me grillat! :D




Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja men visst :) planer för kvällen?

2009-05-31 @ 20:13:40
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/
Postat av: Mayra

Haha eller hur, man kan dricka det som vatten. Den har en otrolig god smak :D

2009-05-31 @ 20:36:17
URL: http://gorditas.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vad heter du? :P <33

2010-06-21 @ 21:19:49
Postat av: Marcus

Vad heter du? :P <3

2010-06-21 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0