sa ja att de va mycket nu?

jag ljög inte !


idag har jag lämnat in min distributörsansökan och kommer snart få inloggningslösen å sånt till sidan där jag ska beställa varor från ( herbalife produkter alltså )
imorgon ska jag ha telefonsamanträde eller va de nu kallades med min .. ( ja hon som lär upp mig ) alltså nu tappar ja massa ord bara för detta... och hennes "chef" :D
de känns som de är väldigt mycket nu haha och jag har vart väldigt seg med en del grejer, som tex att äta mina piller och dricka mina shakes :)
men iaf imorron bitti så ska jag ta exakta mått och vikt och sånt på mig själv, skriva upp och göra som en liten dagbok..
marina har gjort upp en måltidsplan för mig och jag ska dricka shakes morgon/lunch och äta en ordentlig middag vilket låter skit bra för ja vill ju äta mat med daniel, inte bara titta på :P
hon tyckte att ja va liten ( 60 kg ) så hon sa att oj du ska nog inte gå ner så mycket du! haha men de tänker ja visst göra :)
och inom en snar framtid så måste jag:

  • byta tillbaka till fastprisabbonemang på mobilen ( ev. skaffa ett till nr )
  • aktivera röstbrevlåda?
  • skaffa msn ( har redan ) american express & checkkredit ( ? )
  • skaffa plusgiro eller bankgiro konto
  • köpa mig en kalender så jag kan planera allting!
öhum.. jag ska nog köpa mig en liten bärbar dator tror jag, palla att sitta här dagarna i ända, oonej.. jag kommer att bli helt vilsen på detta och va fan ska jag med american express till, är inte de typ kredit kort? jag har redan kredit kort :O
men detta ska bli spännande!
känns som att jag skulle behöva ta en veckas ledigt från jobbet för att kunna koncentrera mig på detta haha!




över till något helt annat..

paketet jag fick förut innehöll inte riktigt allt jag hade önskat, va bara 10 varor av ganska många mer som jag fick.. har beställt grejer för över 3000 och fick så lite, antar att resten kommer imorron men dumt skicka de samtidigt, trött jag blir! plus att dom har gjort fel och skickat mig dubbelt av vissa saker och skickat mig saker jag inte ens beställt, som en mascara och hur månha handkrämer som helst? aja blir nog bra detta...



nu ska jag sätta mig med min bok en stund och läsa tänkte ja..

Kommentarer
Postat av: Lona

jag väger ttyp 70 så jag vill ha sådnat ;D

2009-05-25 @ 21:50:51
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0