så jävla roligt

var de inte !

valborg.. jag är trots allt inte 17 längre och tycker nog inte de är så roligt att bli full och springa runt å tjata på massa folk, trodde de skulle bli skit roligt, träffa massa gammalt deje folk men de va mest fula och fulla fjortisar... de tog väl ändå priset när en full blondin satte sig mitt framför våran bil, mitt i centrum med hur mycket folk som helst ikring, och pissa !!!
herregud.. har folk ingen självrespekt?
visst alla har väl sett en fitta förr men hallå? jag skulle nog inte vilja att säkert 200 pers såg den på samma gång, usch..
folk säger ja bara...
jag blev inge full igår, de hade ja inte räknat med heller, drack baccardi breezer, cube & aqua tini och de blir ja aldrig särsilt påverkad av.. mår inge dåligt idag heller, har bara jordens huvudvärk men de är väl smällar man får ta?

idag blir de... ingenting hoppas ja, tänker inte köra nånstans på de närmsta timmarna iaf... men de vore inga fel med en godis påse nu känner ja =/

MEN MEN.. inga bilder har ja heller, när man inte har kul tar man inte särsilt mycket kort har ja hört?





nu ska ja äta frulle, rostat med smör och bacon ost, mumma de !!






Intimera.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0