vad gör man..

.. när de känns som att man gjort sina sista dagar i livet och mest av allt skulle vilja hoppa utför ett högt stup eller köra in i en bergvägg i 200 km / h ?
vad gör man när allt man kämpat för i över ett års tid bara säger att de är slut ?
vad gör man när man inte kan lita på nån ?
vad gör man när man inte vet varken ut eller in och mest av allt vill hoppa på första bästa flyg till overkligheten ?




btw så hade nån norrman föreläsning för oss idag som handlade mest om att man ska vara positiv och ha ett gott självförtroende.. ironiskt nog så satt jag där och gapskratta!
har gått med en klump i magen hela dagen och trodde inte att jag skulle orka va med på sommaravslutningen och ville skicka ett sms till chefen där de skulle stå: " hej jag kan tyvärr inte komma, jag har blivit påkörd av ett tåg " eller nåt... men istället skrev ja "vilken tid skulle vi vara där??"

nu blir de ett sånt där djupt och riktigt jobbigt inlägg men jag är verkligen inte på humör idag, lugnande och antidepressivt någon??
jaja... vi ska leva i nuet och varken se tillbaka eller framåt.. tydligen?
jag ser gärna framåt och hoppas på att morgondagen blir MYCKET bättre, eller helst ikväll...



varför ska livet vara så jävla jobbigt för?


Kommentarer
Postat av: Lona

sv: gör de är du gullig :D

2009-05-26 @ 18:05:22
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Frida

okeej, här är det sol och storm ist typ=p

ajdå, jobbigt att må så, hoppad det känna bättre snart.

2009-05-26 @ 18:33:58
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0