zigenare eller vad?

finns de vidrigare folk än dom?

skulle in på willys förut och handla och då står de en sån där jävla kärring utanför å spelar dragspel och log så fint mot mig när ja gick förbi.. neej jag tänker INTE slänga en krona i din lilla kopp,
"skaff dig ett jobb som alla vi andra!"

de jag tjänar på mitt jobb är pengar ja tänker beålla, jag betalar nog med skatt redan, och vad går inte skatten till då? jo alla som lever på soc som heller inte orkar få sig ett eget jobb... snälla?

skaffa er riktiga jobb säger ja bara!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj tagga ner. Det är ju inte direkt så att de som lever på soc bara inte orkar skaffa ett jobb...de kan ju ha hänt dem fruktansvärda saker som gör att de mår jättedåligt. :/ Tänk lite innan du skriver sådär. Dra inte alla över en kam, vare sig det är zigenare eller lever på soc

2009-05-04 @ 21:46:49
Postat av: jennifer

Hallå eller? Det är inte BARA att skaffa sig ett jobb i detta nuläge. Inte så lätt att skaffa sig jobb nu.



http://jenniiifeer.blogspot.com/

2009-05-05 @ 01:21:30
URL: http://jenniiifeer.blogspot.com/
Postat av: Emma

Va elak du är, Lina! :p

Jag och Johan va också dit och handla då. Och jag gav henne pengar. Hon va ju jätte trevlig och gullig. :p Folk gör vad dom kan när det inte finns jobb.

Va du i Deje på valborg förresten? Såg dig inget. :p

2009-05-05 @ 08:40:03
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: sofia (fia)

jag håller med dej lina!!!

2009-05-05 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0