jeeesus

jag tror jag har blivit galen .. ja daniel sa iaf idag att jag är dum men det har väl sina skäl :P
nej men ja vill shoppa , ja vill köpa allt som finns tror ja ,kläder , möbler , fordon .. ja ALLT !! va inne i stan igår , skulle köpa mig en ny tele hade jag tänkt för min stenålders mobil blir jag totalt galen av ! den är inge rolig alls ... men så i alla fall kollade jag inne på telia och hittade väl en som får duga typ ... så säger killen att nästa vecka kommer det in en ÄNNU BÄTTRE :D
så ska åka kika nästa vecka istället för den verka ju stenbra :P haha .. jaja så kollade ja vinterjacka med , ingen panik ännu men snart är väl kylan här .. har redan vaknat till frost på gräsmattan och bilrutor som va tvungna att skrapas så att .. vinterjack blir , men jag har ju jämt sån jävla beslutsångest över allting :S va inne på magasin & peak och kollade , goretex jackan från peak är ju LITE snygg men ja vet inte om jag gilla den till 100 % ... det lutar mer åt en goose men då kunde jag inte bestämma om jag skulle ha en S eller en XS , men hallå svårt liksom ? men S:en den satt liksom lite stort , så får ju plats med massa kläder under men de lär man väl inte behöva kanske ? XS:en den satt liksom jätte bra , hade bara linne under men kändes som de skulle få plats lite päls under ändå :P
gaaah jag blir galen på mig själv .. måste kolla stadium också , men då blir ja väl ännu mera tokig ! :(
JAJA ..
vad händer ikväller gott folk ? förmin del blire nog soffa med chipsen tror jeg ..

ha de gött !


Kommentarer
Postat av: emma

soffan/sänge för min del också. ;) haha. är sååå trött. men vaknar väl av en full johan inatt. :)

synd med jackorna du. :P ta S. ;) det kan bli svin kallt och som sagt, då får du plats med tröjor. yeeea. ;) hehe.

pöss.

2008-10-10 @ 19:47:40
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0