lägenehet & tapeter osv :D

idag ringde patrik , jag hade ju tänkt ringa honom om lite grejer men så ringde han .. fick numret till tjejen som bor i lägenheten nu ( inge jag känner ) men hon håller iaf tydligen på att flytta ut nu så den kanske blir klar tidigare vem vet ? :D men ringde iaf till henne så ja ska åka dit sen å kolla lite , ska bestämma mig för va ja vill ha för färger i rummen så ska ja in till colorama imorron och beställa tapeter , gud va kul ! :D haha ..

det börjar kännas verklighet ..

en sak som är mindre kul är att nu verkligen nu i samma veva som jag flyttar flyttar frida .. där har ja alla mina ridkläder , ridhälmar , skor osv .. allt ja har i hästväg och hon har "RÅKAT" fått de någon annan stans , dvs i typ filipstad eller nånting och nu får ja inte tag på henne och ja blir ganska jätte ledsen om ja inte får det tillbaka =/ sånt är väl inte direkt billigt ..
men ska försöka ringa henne sen igen ..

och SATS , hmm .. ska träna imorn , de ska ja faktiskt .. men tror ja & anki råka missa ett litet möte där igår :)

nee nu ska ja göra nåt ...




det kan inte vara lätt att va ful som en åsna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0