åååh ja måste !!

va fan, who gives a shit om kissies mamma är svensk eller polack? åååh herregud att folk orkar bry sig så jävla mycket.. seriöst, okej om EN person skriver, men måste historiens alla bloggare skriva samma inlägg efter varandra..

vi har väl lärt oss vid de här laget att både kissie och dessie ljuger.. OM PRECIS ALLT? dom lägger upp samma inlägg, likadana bilder, fast kissies LITE mer redigerade.. herregud hon ligger uppe på alla skvallerbloggar.. dessie också.
men nu är ja tamig fan trött på allas jävla tjat om att kissie är polack och inte hade råd med sin bröstoperation på 49 tusen.. so what?
de hade inte jag heller!!
och vem fan bryr sig om hennes mamma är från polen, ärligt?

sitter och tittar i dessies blogg nu och jag kan inget annat än att störa mig på riktigt alltså! hon tjatar om kissie hela jävla tiden, va fan är hon kär i bruden eller?
verkar fan inte bättre..

taget från dessies blogg:
 "Det är sant att hennes pengar inte räckte till, för hon tjänar dock 20,000 i månaden (INTE 50,000 SOM HON SÄGER..) Och hade därefter inte råd att betala 49,000 kr till bröst-operationen den månaden därför sköt hon upp den en månad. Fast det förstår jag också att man kanske inte alltid langar fram 49,000 sådär rakt av..? Men att ljuga om det är så j*vla pinsamt.. Men som sagt, vissa måste ljuga för att känna sig bättre!"

vissa, räknade hon in sig själv då eller? för vem vare som häromdagen fejkade siffran 44 till 443 i folk som skrev till henne på msn..
om de är nån som är pinsam så är de hon..

och sen när, NÄR FAN I HELVETE har man bestämda tider på bloggfan?

också taget från dessies blogg:
"Hur kommer min blogg se ut när skolan börjar? Kommer jag hålla uppdate? Och hur och vilka tider kommer jag nog blogga? Och kommer jag ens ha tid för bloggen? OFC så kommer jag alltid ha tid för bloggen! Det finns vissa saker som kommer bättras och vissa saker som kanske kommer bli sämre, för nu när skolan börjar så finns det inget viktigare än skolan. Eller om man säger såhär, bloggen + skolan is number1. Och sen kommer fritid, vänner osv.."






bloggar gör man när man vill och känner att man har nånting att uppdatera med.. herregud.. folk sitter inte och väntar 24/7 på att desiree nilsson ska uppdatera... VI HAR ETT LIV VI OCKSÅ, JOBB SKOLA OSV...
vi tar inte ledigt för att läsa din blogg din jävla sopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0