god morgon god middag god kväll.

vaknade ganska tidigt idag, typ halv tio?
haha älskling jobbar ju inte så då kan ja inte ligga och sova hela dagen höhö. ska snart ta mig en tur med hunden, funderar på att gå bort till "grannarna" som numera bor ett par km bort, dom är på kreta och jag passar katten och tar in posten, förmodligen ingen post idag men katten kanske vill ha mat?

gött väder idag i alla fall, man blir ju fan tokig, ena dagen är de 25 grader och strålande solsken, andra dagen typ knappt 10 plus och regn & rusk så de känns som att hösten verkligen är på g.. usch.
om mindre än en månad fyller jag år, ( wihu ) och jag vet faktiskt vad jag ska önska mig :D




btw.. testade en ny smak på mina goda shakes idag, "cookeis & cream", fy satan så GOD! smakar som daimglass! haha tänk att man blir smal av å dricka milkshakes hela dagarna som smakar daimglass, de är fan otroligt! :P

imorron ska miranda fixa min nya design.. äntligen! headern gjorde vi ju gjort när ja va hos henne men den ville inte passa in med de övriga och bråkade mest.
men så imorron kväll kommer nog inte bloggen va så ful och tråkig längre, bra va? :P

fick en kommentar förut.. " fin blogg! :D "
jag vet inte hur jag ska ta de, om de va innehållet som va fint eller om hon helt enkelt va ironisk haha..

nej nu ska ja ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0