jag ska aldrig mer dricka sprit.

i alla fall inte i såna mängder!

igår lyckades jag:
  • fylla min mobil med öl
  • tappa bort mina skor
  • bränna både hela händerna och fötterna på brännässlor
  • bli ordentligt full
de roliga är att man blir så smart när man dricker sprit men sen när man börjar nyktra till så är man inte lika smart längre och de är då man glömmer bort vart man lagt saker när man va smart!
jag har lite ångest över min mobil idag men inte lika mycket som vanligt, jag är van nu!
hmm hur länge hade ja den här mobilen? 5 veckor kanske... på sin höjd!

den ligger i ugnen nu och försöker torka, stackars :(
så de blev tyvärr inga partypics från igår men jag vet att både paula, sara och alexandra tog massa bilder så jag får väl fråga dom sen.

haha va tvungen åka till vålberg direkt jag vakna och hämta mina skor.. hur fan kan man va så jävla dum så man tar av sig skorna utomhus?
hade haft lite ångest om dom inte stod kvar imorse, de va ju inte direkt nå billiga skor!



nu ska ja greja med min design lite, är inte nöjd och ja vet inte hur man gör vissa saker!!

Kommentarer
Postat av: jennhy

nu är jag tillbaka lina :) kunde inte sluta blogga haha..



skit snygg design har du! verkligen

2009-08-23 @ 12:10:56
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

yes :)

2009-08-23 @ 14:13:36
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0