kissie - den naturligt blonda!

för de första.. fan va ja stör mig på min otroligt fula design... tur att den ska fixas idag!


citerat direkt från kissies blogg: Så jag är verkan Polack eller fattig! Skulle vara allt kul om hela jag var påhittad eller hur? Skulle då aldrig vilja komma ut ur min perfekta lilla bubbla som jag lever i.. =( Svensk, blond (naturligt då, ofc!) och rik! Love being me! =)



okej jag var JÄTTEMÖRK i håret när jag föddes, och nu är de mer brunt men de lär inte gå från brunt till blont.. iaf inte platinablont.. plus att vi vet ju att hon färgar utväxten?




men visst va hon riktigt söt på den första bilden? bara så man vill ta tag i hennes kinder å bara nej men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så pluttinuttiguuuull da söööööööt!
hahaha..

Kommentarer
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

neej inte för mig heller, det funkar ibland, så frustrerande

2009-08-20 @ 11:40:50
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0