va är de ni inte fattar era idioter?

min blogg är till för att läsas, OM MAN FINNER INNEHÅLLET LÄSVÄRT!  jag är inte ute efter fler prenumeranter så jag vill inte följa varandra via bloglovin.. lägg till mig om du vill de så lägger ja till dig om jag vill de..
det är precis samma sak som att ringa upp veckorevyn och säga.. "jo hej jag heter..... och ringer från tidningen SOLO och jag tänkte att eftersom ni har en sån fin och bra tidning kanske vi kunde börja prenumerera på varandra,.? "
herregud.. när ska ni förstå..
och jag skrev ett sånt inlägg senast idag så kom fan inte och skriv igen hej vilken bra blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin? för isf hade ni läst ett par inlägg innan ni hade frågat så.. och förmodligen inte frågat överhuvudtaget...
idiotfjortisar som tror att man är kung bara för att man har över 300 prenumeranter.. som inte ens läser ens blogg...
fan alltså..

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

YOU GO GIRL!



Svar; Ja för det är ju precis vad det är.. siffor! haha jo jagkänner igen det där, jag skrev också ett sånt inlägg för ett tag sen, men inte en jävel lyssnade på mig, lr va man ska säga :P Så ibland när folk skriver sådär till mig, så skriver jag bara: "Svar;" och länken till det inlägget haha :P



2009-08-12 @ 19:55:24
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja precis... ett annat exempel är www.foki.blogg.se hon är verkligen sig själv och kan få läsare utan att sälja sig själv på nå billigt vis. gillar hennes blogg starkt :)

2009-08-12 @ 20:25:29
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

SvaR; haha precis ;P Ja, är dom så desperata så ^^

hehe ja har bara runt 40-60, där emellan ;P Du då? :)

2009-08-12 @ 20:26:02
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Louise Butler

woho! någon som tycker som jag ... Vet inte ens vad bloglovin är . Men har fattat det som om det är nått som "små" använder sig utav för att kunna visa att de har många läsare. . . Fast egentligen har de inte det. suck. jaja. =)

ha det bra !

2009-08-12 @ 21:55:09
URL: http://southend.blogg.se/
Postat av: Nåvå

Jag fattar inte ens poängen med att tävla om prenumeranter, läsarstatistik och kommentarer.

Ibland hamnar jag på bloggar där bloggaren har fått ca 30-40 kommentarer till varje inlägg, och då börjar jag läsa lite för jag tänker att "om hon får så mycket kommentarer så måste hon ju ha en läsvärd blogg? eller?"... men NEJ. när man går in och läser kommentarerna så är det bar 30 st SVAR från folk som skriver "Jo tack det är bra, själv?" eller "Jag segar framför datorn, själv då?" och liknande.

Alltså spammar människan bara runt till massa bloggar och frågar hur läget är bara för att få så många svar/kommentarer som möjligt.

Vad är det för roligt att bara få såna kommentarer??

Är det inte roligare att få kommentarer som betyder något? Där kommentaren handlar om något man skrivit eller något mer persoligt för just din blogg?



Jag får massa kommentarer varje dag som bara är såna där spamkommentarer "Fin blogg, läget?" osv. och jag raderar dom alltid! För jag stör mig så förbannat på det...



Sorry, ville bara få ur mig skiten :D

2009-08-13 @ 13:06:40
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: Nåvå

och nej jag syftade inte på DIN kommentar :)

2009-08-13 @ 13:09:23
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0