bio

känner faktiskt för att gå på bio.
har försökt tjata med mig daniel flera gånger nu men de går sådär. har vart på bio tillsammans en gång och då va jens & jossan med, men de komiska i de hela va att jens ex och hennes kille satt breve haha lite kul va de :P

lista med filmer jag skulle vilja se:

  • i taket lyser stjärnorna ( första sommaren ja jobba på städ hade ja riktigt tråkigt och hittade skolans bibliotek och läste en hel del hahah.. läste den boken och tyckte den va riktigt bra och skulle va kul se filmen också.
  • mammut har bara läst och hört bra om den och lukas moodysson gör ju bra filmer så att.
  • bröllopsduellen ingen jag skulle betala 100 spänn för att se men den verkar bra men går säkert ladda ner med svensk text snart ( eller nu ? )
  • män som hatar kvinnor noomi rapace - så jävla bra ! såg henne första gången i du & jag och den filmen älskar jag! hon är bra, michael nyqvist är bra så filmen är säkert superbra. vill se med en gång !!
  • yes man har laddat ner den och den ska vi se nån dag.











pontus är här. har nyss lagat mat åt han och daniel, själv är ja inge hungrig, fick hamburgare på skolan idag, dock ingen "lyxburgare" men ändå...
skönt att de är sportlov och slipper ungarna på skolan ett tag haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0