HELGA

är inte död ja lovar men de känns nästan så..

i fredas lyckades carola övertala mig å komma upp till sunne å dricka med henne så de gjorde ja :)
skulle se björn rosenström spela, va ju därför ja kom dit men antar att ja lyckades missa de?
jossan körde iaf upp mig och fick springa efter bilen när hon släppt av mig, glömde ju skorna.. men idag känns de som de hade vart bättre om ja hade lämnat dom i bilen..
ja har blåsor och skavsår överallt...

helgens lärdom - använd inte 12 cm klackar du aldrig använt när du ska ut och möjligen få gå flera mil !

men jaja, roligt vare och vi dansa så ja höll på å dö ;D

konstigt nog så får ja alltid med mig saker hem från fryksdalsdansen som inte tillhör mig?
haha för 3 år sen, en mobil, för 2 år sen, ett par badshorts ( ?? ) och i år, en cowboy hatt haha

jaja inte lätt .. trodde inte ja skulle komma hem heller men de löste sig allt.. hitta lundman där uppe och ja fick så snällt åka med i deras a-traktor ( HAHA )
usch han som körde va så liten så ja tänkte .. varför i hela friden är de ett litet barn som kör? :P
jag trodde man bara fick köra i 30 eller nåt med en a-traktor, inte 130 ? ;S
ändå tog de oss ca 3 timmar från sunne till segerstad... herregud..


kul va de iaf.. och nu har ja semester och de känns jääääävligt underbart!





två bögar ?



sliten





ja så kan de va.. snart är de hamnfestival i karlstad med.. börjar de på onsdag? :O
nån som ska me å ta en öl nån da? ehehe

Kommentarer
Postat av: sofie

tror den börjar på onsdag.. kan inte vi hitta på nått da!

2009-07-27 @ 10:40:20
URL: http://Http://addictedtonova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0