semestern känns..

.. långt borta men ändå så nära :)

älskling och jag har bestämt att de blir höljes nu, fast man kan ju ändra sig tusen gånger? :P haha...
nu jobbar ja denna veckan, 2 dagar nästa vecka sen 3 hela veckor, sen har ja semester.. fyfaaan va skönt alltså!
sen när semestern är slut är typ sommarn slut.. då äre nästan september och höst igen, uuusch! :(

idag va ja iaf på banken och fixa lite, massa samtal och även inne hos min moder.. hon är lite seg med att komma ihåg va viktig jag är ibland meen meen.. tids nog så gör hon nog de hon ska :) haha...



nyss vart ute å sparka lite boll med vovven min å nu ska vi faktiskt gå in i sängen, kolla one tree hill och vänta på att daniel kommer hem, ja orkar helt ärligt inte ligga i solen idag :D

Kommentarer
Postat av: jennhy

JAG ÄLSKAR ONE TREE HILL!!!! :D



sv: ja visst är hon! :)



ja exakt, de är ju så :) men man ska inte ta åt sig :P



men gud! stackare :/

2009-06-22 @ 18:56:27
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: jennhy

kika gärna in på min blogg och lägg till en kommentar om ''snyggaste headern'' i mitt senaste innlägg :)

2009-06-23 @ 08:34:49
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: Natasja

skönt med semester one tree hill är bra<3

2009-06-23 @ 09:20:23
Postat av: Natasja

skönt med semester one tree hill är bra<3

2009-06-23 @ 09:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0