haha

fan va kass uppdatering ni fick igår.

ska snart åka till jobbet, känns lagom skönt att de är onsdag och inte tisdag som de känns som :)
ska ta med jennies bikini som hon ska ha idag.. glömde ju de igår...
färgade håret igår, skönt med ingen utväxt längre, bara vanlig mörkbrun... men ja hade gjordens utväxt och ja hade tänkt göra ljusa slingor och blir inte sååå snyggt om de blir kritvitt längst upp som de blir på min vanliga hårfärg sen guldigt, ljusbrunt längre ner... så hoppas de blir mer jämt nu, tänkte slinga i slutet av veckan eller nåt, daniel får va frisör :)

de har faktiskt inte hänt så mycket... la mig direkt efter andra avenyn idag och känner mig faktiskt inte jätte trött... daniel sover gött han fortrfarande, när alarmet gick igång la han armen om mig och la sig JÄTTE nära så ja inte skulle gå upp haha...





aa alla vet att du är dum i huvudet!








Kommentarer
Postat av: Elena

haha okej. men det är superbra med choklad ju! =D Vad ska du hitta på idag då? =D

2009-03-25 @ 07:24:24
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha får du inte!! ;P 50/50 kan vi köra!!? ;D här är faktiskt fint väder idag med..blåser inte lika mycket heller :) Lovley! igår va de desperate housewives o sen satte ja på toppar på naglarna så ja fick ligga å klia min P på ryggen tills han somna haha!! huh..va tidigt du är uppe!! ;O

2009-03-25 @ 10:14:29
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0