jag visste det!

när vi flytta in här sa hyresvärden va grannarna hette osv.. jag VISSTE att ja kände igen ett namn då, han sa att hon va 25..
haha jag har aldrig sett dom på riktigt nära håll, vill inte sitta och glo heller.. dom är aldrig ute och jag är inte direkt den personen som springer över säger hej! vi är era nya grannar!
haha så har liksom aldrig direkt pratat med just dom.. men nu stog ja i köket och såg henne med hunden ute och ja visste att ja kände igen henne, va tvungen att dra fram en gammal skolkatalog från 02/03 hahah och visst hade ja väl rätt, visst gick hon en klass under mig :D
men då är hon nog 22 isf om hon inte gick om tre klasser då :)
haha men vilket minne jag har!


Kommentarer
Postat av: MikaelaKronberg

Tack så mycket =)

2009-03-10 @ 11:59:23
URL: http://mikaelka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0