så jäkla fruktansvärt!

var det någon som såg på kalla fakta nyss?!

jag tycker det är förjävligt, fruktansvärt! hur fan kan man låta någon outbildad operera och ge instruktioner över telefon?? om jag är handledare över någon ska jag väl också vara på plats och se så att allt går rätt till!
jag blev så jävla förbannad och ledsen när jag såg på de ( och läste om det ) så fyfan!
en familj har blivit av med sin mamma och sin fru pga av att folk är så jävla lata och oansvariga! detta är sånt som verkligen inte ska få inträffa men att de ändå händer är ju helt oacceptabelt!

hoppas den där jävla läkaren går och dör eller nåt! och att de INTE är tillräckligt för att bli av med jobbet är ju också helt sjukt.. han har sabbat en hel familj pga slarv och lathet.. de är väl ändå tillrcäkligt tycker jag!

- vad tycker du om sånt här?
- vad gör man när man förlorar den man älskar?

såg du på kalla fakta ikväll... tyck gärna till i min blogg!





Kommentarer
Postat av: Zandra

såg inte kalla fakta :/ men har hört om det där.

FÖRJÄVLIGT!



sv: härligt!

jorå, det är bra här med :)

2009-03-08 @ 20:20:39
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: DELANIE

thanks ;) MANY HUGS!

2009-03-08 @ 20:36:27
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0