hemmaaaaaaa :D

nu blev ni glada va, va va va? :P

haha, "resan" gick bra.. känns dock lite tråkigt att åka 40 mil ca för att gå in hos en läkare i typ 10 minuter för att hon ska kolla på ens brsöt haha men de kanske de är värt för att få höra att dom är JÄTTEFINA? höhö :P
ja alltså.. hon tyckte att allt såg jätte bra ut och att dom hade fått en superfin form osv,. ja jag är nöjd så...
och hon sa att ja aldrig mer skulle tejpa, inte ens testa en annan tejp, vill kroppen inte ha tejpen där så vill den inte..
så jag får köra utan, dock va ärren lite röda men de borde lägga sig snart trodde hon.. de blir nog gör bra detta, lär ju inte gå toppless på stranden dom närmsta månaderna ändå haha :)
ska köpa nån kräm där också, hade inte 450 :- till de just nu så dom skulle skicka mig en lite senare, blir nog i slutet av månaden när ja får mina pengar :)


ska ja behöva dra upp här i bloggen med namn vilka jag menar för att folk ska fatta eller? nej vill helst inte de..
jag vet visst vad jag pratar om, vet visst att de finns folk som hellre lever på soc än gör nåt här i livet.. de är ju ganska soft eller hur? störd ja blir...

Kommentarer
Postat av: Angelica

å vad spännande vad kul och bra att dom blev vra :D

2009-05-06 @ 00:22:37
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0