kul att allt funkar som de ska jämt!

sitter och försöker ladda upp en header till mig själv.. men de går inte!! ja blir snart tokig, nu är ja arg! aaaaaaaaaah!!
och datorn laggar som fan... tror inte de är meningen att ja ska sitta här längre.. fyfan.. tror ja ska åka till konsum nu istället och handla lite tills ikväll..

aah om ni tycker att min blogg ser knäpp ut nu, tyck de.. för de tycker ja me!
de är ett stort jävla tomrum där headern ska va och vet ni vad? jag orkar inte ändra de nu för datorn är bara dum mot mig :(
så ni får ha lite överseende med att ja inte kan sånt här och att de inte riktigt blir som ja tänkt :)
men ni är söta ändå som läser haha :)



Kommentarer
Postat av: Sandra R

Hej! Har samma problem - blir GALEN. Har gått in på designadinblogg.se men det funkar ju inte ;S Den koden som ska finnas finns konstigt nog inte! Men fick just en snilleblixt, ska byta tema och se om det går bättre då - du kanske kan prova samma sak :) Vet ju dock inte om det funkar bara haha.

2009-05-02 @ 19:26:48
URL: http://wellbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0