sitter och läser..

desirees blogg.

tydligen så vart hon så jäkla packad igår så att ambulansen kom och hämtade henne och hon vart väl kanske väääldigt för mycket full och massa grejs.
alltså jag ser inte upp till denna tjejen på nåt sätt, tycker hon är en pinsam liten fjortis men hur många är de inte som druckit för mycket?
folk sitter & gnäller på henne att hon ska lära sig hantera alkohol osv men snälla, när man är 14 år så ska man INTE kunna hantera alkohol, man ska inte ens dricka... jag har väl själv vart i samma sits, druckit för mycket vid alldeles för ung ålder, är man 14 år och väger 40-50 kilo så tål man faktiskt inte så mycket som man tror...
herregud jag blev packad på ett 6pack 3,5or när jag gick i högstadiet, ( ja jag är väl rätt lätt påverkad ) men tjejer tål mindre, speciellt när man är liten i kroppen..
visst jag tycker väl att ska hon, och alla andra småbarn fortsätta dricka så kanske de ska lära sig att hantera alkohol men man ska faktiskt inte kunna sånt när man är så liten, man är ju för fan bara ett barn??!!

jag har gjort mina misstag på senare dar jag också , man kanske aldrig lär sig trots allt? jag kan ej dricka sprit, för den kan inte jag hantera,. jag dricker tills de är slut om de är sprit jag dricker för jag tappar förståndet när jag börjar bli påverkad.. därför brukar jag ge fan i sprit.. håller mig till öl oftast, eller cider.. men de brukar ja bli så dålig på...

jag har vart riktigt jävla packad många gånger, en del gånger riktigt skrämmande också faktiskt...

tycker de va riktigt dålig stil utav dessies kompisar som inte tog hand om henne, ambulans personalen hade hittat henne på en parkbänk?! herregud.. drar man ut och super håller man reda på sina vänner!!
men hoppas iaf att denna tjejen och många andra som läser hennes blogg kanske lärt sig nåt av detta?

man kan hoppas sa ja ..

Kommentarer
Postat av: Petra

Håller med dig fullkomligt!! =D

Kika in på min blogg!! =D

2009-05-01 @ 18:42:48
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/
Postat av: filippa

Jättefin blogg och mycket intressant att läsa om =)

Hoppas du hade en rolig kväll igår.

Ska vi följa varan på bloglovin?

Kram =)

2009-05-01 @ 19:52:20
URL: http://ffilippppa.blogg.se/
Postat av: laura

tragiskt! som sagt vi alla har nog gjort våra misstag på fyllan, men trots allt kommer en ny helg och ibland nya misstag. tror fan aldrig att man lär sig riktigt!

2009-05-01 @ 23:44:57
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0