då va helgen slut..

.. igen, suck.
skulle inte va ett dugg fel å va lite mer ledig faktiskt. skulle haft semester i fredas men tog tillbaka den, (!!??)
vill vara ledig i ett par veckor eller månader.. är så jäkla trött på att jobba haha.

ridningen idag gick sådär,. eller bra egentligen med jojjo kändes allmänt vimsig och va totalt svårstyrd och hade noll koll och hetsade och va seg ? ;S
hoppa gjorde han iaf, dock rev han en del, just kanske för att han va så jävla vimsig eller nåt, a ja vet inte... hoppade i alla fall jätte fint mot slutet över hindret som låg på ca 80 så lite stolt får ja va över mig själv å han idag :D lite hinderfeg är ja, de är ronjas fel haha..

huset.. huset.. huset, lilla lilla huset. vad ska vi göra? jätte mysigt hus, jätte mycket att göra och väldigt väldigt mycket mindre än vi bor nu. hmm.. ca 25 kvadrat mindre än detta, och ganska mycket renoveringsarbete. vi skulle inte behöva lägga ner några pengar själva, hon skulle betala för färg och tapeter och allt sånt. men vill vi verkligen byta bort våran fina lägenhet som patrik tapetserade helt efter vilka tapeter vi ville ha? :( ja vet inte.. visst såklart att vi väljer väl lika fina tapeter om vi nu ändå måste renovera men orkar vi verkligen tapetsera om ett helt hus nu.. mitt i vintern liksom? ja vet inte,. har aldrig bott så litet heller, har alltid valt relativt stora lägenheter, av de 3 ja bodde i i deje så låg de väl mellan 75 å 115 kvadrat eller nåt.. å då bodde ja ändå själv i den minsta.. nu gäller detta alltså 60 kvadratmeter som jag och daniel.. och en hund skulle dela på.. ja vet inte ja, ja vill ha utrymme :/
men väldigt stor trädgård och jag tror man skulle kunna göra de väldigt fint och mysigt där..
men vill man lägga ner så mycket arbete på en hyresrätt eller va man ska kalla de?
jag vet inte.. diskussion med daniel blir sen. vi måste nog bestämma oss nu.

nä nu ska ja duscha bort hästlukten från mig å kasta in en maskin sen ska ja gå ut me voffen, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0