nån som vill ha våran lägenhet? ;)

ååh ja vill flytta nu :D
men men.. patrik har lagt ut lägenheten på annons iaf och skrivit tillträde omgående så vi får väl se hur de går, hoppas nån kan ta den fort.. vill flytta innan jul ja.. fast så blir de nog inte =/

klicka här för att se huset!


bilen kan ni också få köpa för den delen ;) haha..




jaja.. jävligt kul väder vi har i sverige inte.. de regnar ta mej fan hela jävla tiden! är SÅ roligt när man ska försöka rida så bara pissar de ner hela tiden.. aa igår va de ju sol dock så tog mig en tur alldeles själv i skogen me jojjoman!
gött.. alldeles underbart ibland att rida själv, hinner man tänka å sådär :)

har hittat massa fina grejer till han som jag ska köpa :D

och alex.. om du ser detta, hör av dig! för annars kommer ja å våldgästar dig :>





ska göra mig en latte snart å lägga mig i sängen å läsa min bok ja har, handlar om totalt förbjuden kärlek.. katarina von bredow, ska nog läsa mer av henne tror ja, de enda hon skriver om är förbjuden kärlek typ, spännande :)

daniel har nog laddat ner ÅRETS TRÅKIGASTE FILM som jag inte tänker se på.. uuuuusch! så han får mysa själv idag hahah..
jaa.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0