härligt härligt men farligt farligt.

är de normalt att drömma samma samma samma hela jävla tiden? tror fan inte det.

nyss kommit hem från en härlig ridtur tillsammans med malin. så tråkigt att rida på samma vägar hela tiden så vi hitta nya. de haR ju kört med maskiner så följde bara spåren rätt in i skogen nedför en brant backe där queen la sig ner :(
hoppa över massa typ 2-3 meter breda diken, skit roligt :D
blir nog samma tur imorron igen fast då ska ja rida ronja. lär ju märkas om hon hoppar eller inte den lilla fegisen.
apropå de så kasta hon av mig två gånger sist vi hoppa, eller kasta av å kasta av.. hon tvärvände sig åt sidan och ja va inte riktigt med i svängarna så första gången åkte ja av ståendes och andra gången hamna ja på backen och hon trampa mig över foten och den är fortfarande svullen, funderar nästan på om de blev en spricka fast då borde ja väl ha ondare kanske?

va sugen på utgång ikväll ja men de återstår att se vart man hamnar.. tror ja somna innan 23 igår faktiskt haha. så jävla trött hela tiden. men ja är sugen på alkohol fast bolaget e dock stängt redan så de spööööörs..
nu ska ja hoppa in i duschen å invänta min karl!

puss!

Kommentarer
Postat av: Skona Mig

Hej!



Vill tipsa om er om bästa shoppen wwww.skonamig.se

Ps. Vi har en tävling nu där man kan vinna ett par snygga skor!

http://skonamig.blogg.se/2009/october/tavling-time.html#comment

2009-10-25 @ 19:48:13
URL: http://skonamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0