jag överlever allt eller hur ?

fick vaccinations sprutan igår och jag var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nervös innan, hatar verkligen sprutor, gillar verkligen inte när gamla tanter sticker i mig hur som helst.. gråten är nära n'r jag måste ta blodprov kan jag avslöja.
jag va inte så jävla kaxig när jag skulle pierca tungan "men gud sätt dig ner! du är ju helt vit i ansiktet, du svimmar snart! här drick vatten" hahahahah nej då va ja liten..
nog om de, sprutan gjorde inte ett dugg ont, inge dålig blev ja heller... många som sagt att de flesta blivit jätte dåliga, febriga osv på kvällen men kände inge av de.. red ju på eftermiddan å kände bara att de ömma lite, de gör de ju fortfarande, värsta bulan har ja men JAG LEVER ! :D

jag är inte så jävla nöjd över situationen just nu, jag vet varken ut eller in och jag vet mest ingenting, tar dagen som den kommer och hoppas på att vi ska överleva detta.. typ?

nyss kollat på idol och endel är verkligen hur duktiga som helst.. jag hejade som fan på erika i början, hon är verkligen duktig men gillar tove mer och mer, älskade hennes michael jackson låt, fast de gjorde inte juryn ;S
nååååååååja.. nu ska ja greja lite.

väntar på lite bilder också, på ett hus.. långt bort.. spännande spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0