alltså.

jag fattar inte hur du orkar lägga ner så mycket energi på att försöka sabba mitt liv? :S

va inne till bergvik förut en snabbis, har fortfarande skit ont i högerarmen.. de kunde ju vart vänster istället så ja slapp använda den till att växla? ;S jaja, va tvungen köpa en present till nova som blir 3, ska dit på kalas imorron..

har även beställt en present åt mig själv, eller ja de blir från mamma :D
hade ju tittat på jackor innan hööks öppnade i stan och blev skit sugna på två stycken, och billiga var dom också så tänkte köpa nån av dom, men dom va just de, BILLIGA.. såg mer ut som ett rusta köp och satt inte alls så snyggt som ja hade trott, materialet kändes helt fake och de va konstiga i storleken, stora och pösiga även om ja hade på mig en 152 ;S
så tittade ut en liten finare jacka, dock dyrare men de är ju värt de,.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0