flygtur.

a jag vet, jag är skit seg med att uppdatera men har helt enkelt inte haft jordens lust längre. tillbringar väl de flesta dagar i stallet och är inte så sjukt pigg när jag kommer hem, blir mest duscha och umgås med daniel.. typ :p
jobbar gör ja väl också.. men inte idag och inte imorron, inte är ja sjuk och inte är ja ledig.

i tisdags red jag och malin och camilla i paddocken och hoppträna i två timmar, vet inte vilka som va tröttast, vi eller hästarna haha.. men de gick ganska bra, har inte hoppat på flera hundra år typ och ja va mest stolt över att ja satt kvar :D
haha.. men de gjorde ja inte igår, hoppade några skutt med ronja och sen testa jag billy, underbar häst, synd att han bråkar som han gör, sjukt het är han också, bara slänger sig över hindrena. men hoppar mjukt och ja, jag tycker det är synd att han ska åka hem men malin lär få en mycket bättre häst nu :)
efter att ja hoppa med billy skulle ja hoppa eeeen sista gång med ronja över bommen. jag hoppa, men inte hon..
min nacke värker, min rygg värker och min högra arm värker. när ja sjukanmälde mig tyckte hon att jags kulle kolla upp med en läkare ifall jag inte skulle bli bra, men så farligt kan de ju inte va? :S

vi skulle rida idag också men de vete tusan om ja orkar faktiskt.. men va blir de nästa gång vi rider då tro? HOPPNING! haha inte ger jag mig för de ;)


Kommentarer
Postat av: steph

kikar in, allt bra med dig? =)

2009-09-17 @ 15:10:16
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag läser inte igenom hela bloggen nej, men skummar igenom vissa inlägg & läsr det jag tycker är intressanr.

2009-09-17 @ 22:28:32
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0