mål nedlagt - va i helvete blir de ?

fick samtal från polisen idag igen. dom skulle ju kontakta mig förra veckan men ringde alltså idag istället och berättade att målet blivit nedlagt i brist på bevis.. konstigt ?
vittnet, som hade sett min bil hade ju inte ens sett min bil utan en röd volvo och vid ett annat tillfälle ska denne ha sett mig i grums och trott att de va jag eftersom en del saknades på min bil, men herregud hon måste ju sett att inte bilen va krockad?! kärring... eller gubbe?
ja först va de en man, nu va de tydligen en kvinna, jag skiter i vilket, blir bara jävligt förbannad när dom gör såhär, allting bara för att få mig att erkänna nåt jag inte gjort!

i alla fall - överstökat och jag är glad även om detta förmodligen kommer finnas i registret nu ;S

gubben avslutade samtalet med att fråga om min pojkvän använder bilen nånting och det gör han ju såklart inte!
han frågade även om vi hade en hund och även om jag ifrågasatte han 3 ggr ( !! ) varför han undrade detta ville han inte svara på frågan utan sa istället ganska snäset och otrevligt att jag inte behövde veta varför han undrade detta.
utan han tackade istället för sig och sa hejdå. hur jävla idiot får man va?

vad kommer härnäst, en anmälan på att min hund gjort nånting eller? :@

skulle INTE förvåna mig..



ganska så trött på ett flertal saker just nu! bla mitt jobb, jag gillar att jobba och vill inte känna neeeeeeeeeeeeeeeej ångest när jag åker till jobbet men ibland känns de faktiskt som att jag gjort ett brott och jobbar av mitt straff någonstans! ;S

möte efter möte efter möte efter möte... vi slängs hit och dit och vi ska bara anpassa oss för visst är de så att man måste tycka om allt och alla och baar bre på med ett stort leende på läpparna ?
vi är bara arbetare och ska bara va glada över att vi har ett jobb... typ... så känns de ibland.
nej jag ska inte vara så negativ, jag är JÄVLIGT glad att jag har ett jobb faktiskt. men nån kanske skulle lyssna lite bättre på oss och
ta hänsyn till vad vi vill, inte bara slänga runt oss..


nu ska jag ta en promenad med voffen sen ska ja hämta upp malin så ska vi åka till stallet, SKÖNT, hoppas de inte börjar regna!


Kommentarer
Postat av: b & v

BLOGGVÄRLDENS DROTTNINGAR HAR MER GEMENSAMT ÄN VAD VI TRODDE!



Vad har Kissie, Paow och Dessie gemensamt? Vad har Blondinbella, Kenza och Foki gemensamt?

Läs allt om detta på bloggen o tyck till!

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-09-08 @ 14:27:57
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: linnéa & simon

nu är jag - äntligen - tillbaka med bloggandet! :D får även hjälp av en vän också. klicka in fall du har tråkigt nån dag! KRAM

2009-09-08 @ 22:50:38
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: Isolina

shit! hade jag aldrig kunnat tro! :D <3

2009-09-09 @ 22:39:40
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0