>> 04 / 08 - 08

sitter & tittar på hus ja , som igår .. och i förrgår.. ja hittar inget som duger åt mig . jag vill att de mesta ska va nyrenoverat , stor tomt , fler än ett sovrum ska de finnas å helst vill ja ha bastu med .. garage måste vi ha och ett stort kök ..
badkar vill ja ha också , fast en dusch med , tröttnar ju på sitta i ett badkar jämt .. sen vill ja ha en stor altan så ska de finnas pool eller iaf plats så man kan bygga en ..
jag hittar verkligen inget hus & jag vill flytta nu =/



kan de bli lite mer sommar kanske ?







och nu ser ja att ja måste byta den där pinsamma bilden ja har =/ aaaaah ...
får ladda upp nån någon dag , orkar inte nu ..
just nu vill ja bara att min gooos kommer hem så ja kan lägga mig i sängen med han ..

har kollat igenom massa bilder på amandas bilddagbok & jag har skrattat ihjäl mig :D hon e bara för skön , saknar henne massa faktiskt =/




nej nu ska ja dö i sängen tror ja ...




<3


Kommentarer
Postat av: emma

åh, jäklar. det går fort i svängarna. ;) men kul som faen. ;) hoppas ni hittar ett snart då. :D vart vill ni bo?

lite dryga jag och johan känns nu. haha. har träffats i 10 månader vi. :P hehe. (men bara varit tillsmmans ett halvår. hehe)

men vet du vad? det tycker jag också. va skit längesen nu. och på fredag har jag förfest, tror jag. ta med dig gubben eller nån polare och kom. :D

2008-08-05 @ 00:27:13
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0