>> 07 / 08 - 08

Its alive ! :D

min bil allså :P



hjärnskakning - jag är ju ganska duktig på det där , att få hjärnskaning så fort jag gör nåt i diverse olyckor å annat skoj :)
mitt huvud värker , likaså ryggen & nacken =/ men men det går nog över tids nog har väl känt på värre smärta om ja säger så ..
förut idag hade ja masser att skriva men ja har totalt glömt bort ..eller så har ja bara tappa lusten ..

skriver sen ...




skatteåterbäring - inga fel alls :) ja har väntat och väntat så har ja redan fått pengarna , 8000 konor rikare blev jag och det vet jag vad det ska gå till ! behöver ny bil ja .. hoppas bara jag klarar mig eller oss på tusen kronor tills lönen kommer =/ hmm .. det får gå .. tänker inte köpa nåt annat för dom här pengarna faktiskt ..
tänk om jag kunde få in lite skulder också hos en viss person som bara lovar & lovar ? man är så dum ..
fast å andra sidan funderar jag på om jag skulle åka in till stan imorn & köpa ett par nya skor haha .. jag behöver ju faktiskt nya , mina är inte lika fina nu som de var då :( jaja de märks .. imorn har daniel iaf LOVAT att vi ska greja med bilen, den måste faktiskt fixas nu , efter den 12:e är de total ombesiktning på den och de vet ja inte riktigt om jag tycker är så skoj .. är ju faktiskt bara att byta 2 saker så är de klart ?
nej nu ska ja göra nåt fuffens :)







tänkte passa på att lägga upp nån bild på heidi hon är så söt :)


hon är lite mindre här , minns inte va många veckor ...

här är hon inte gammal :)

några veckor äldre , ser ut som hon blir mörkare :)

nån vecka äldre , ser ut som hon blir mörkare :)









Kommentarer
Postat av: sessah

Hej, du missar väl inte tävlingen som jag har i min blogg då du kan vinna löshår värt 1000 kronor. Gå in och kommentera så mycker som möjligt då du får större vinst chans.



lycka till :D

2008-08-07 @ 16:04:30
URL: http://sessah.blogg.se/
Postat av: emma

då får du skaffa dig en rik pojkvän.;) haha. är ha ninte rik så får du se till att han blir det. ;) hahaha.



annars kan nu ju alltid flytta till nån stuga vid skivtjärn, arnäs eller nått sånt. ;) nog billigare än på hammarö. ;)



kommer ni imorgon?! :D

2008-08-07 @ 18:10:20
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0