satans jävla poliser ! :(

no update ?

hmm .. i torsdags åkte iaf jag med pappa & systrar till huvudstaden för att sedan åka med färjan över till helsingfors, va kul att komma bort lite faktiskt .. och få sakna min daniel ! :( för de gjuorde ja .. i massor ..

idag iaf , de måste ha sett jävligt roligt ut .. JAG försökte smita från självaste farbror polis .. haha .. hoppas inte mammaläser detta :P
nej daniel köpte ju ny bil .. avställd så klart men bry ? min va ju avställd den med och de har ju gått bra ..
kör hela vägen från vålberg till skåre , där ja skymtar de blå ljusen ovan en bil , fuck snuten .. jävlar , jaja bara se lugn å fin ut så kanske dom inte bryr dig , dom brukar ju trots allt aldrig vända och ta nån de möter ! MEN .. det gör dom ju såklart , svänger in på en parkering och jag gasar lite extra för att kunna svänga undan så dom inte skulle se åt vilket håll jag åkte , men de gjorde dom såklart :p men jag kunde inte skymta nån bakom mig fören jag körde in  på parkeringen där jag jobbar, jag parkerar fint och dom kör i ilfart in på parkeringen ( som om jag skulle smita där ?! :D )
jag öppnar dörren och det kommer en kille och nästan trycker sig in i bilen , ber om körkort och trycker upp en alkotest i käften på mig och säger ja du va ju iaf nykter .. haha ..
tar mitt körkort går iväg och de känns som ja aldrig skulle få tillbaka de .. men denna gången kom ja lyckligt undan med endast 1200 .- i bäter för att ja körde avställd bil istället som sist ..för vi vet ju hur det gick den gången :P


en annan sak , va å kolla på lägenhet idag .. kan ju säga att den tilltala mig inte för fem öre , aldrig .. fan va ful den va ! tapeter från typ 1800 och nejnej allt va bara fel ... ska kolla på en annan på onsdag , en 3a :)





filmtips - if only
så jävla bra film , kollar på den nu .. vi kolla på den igår kväll , fan de kommer tårar när ja tittar på den .. ni bara måste se den ! daniel sa först att de bara va massa kärlekstrams men sen såg vi hela filmen utan klagomål :p
den handlar väl lite om at man ska uppskatta den man älskar tror jag ? skit bra film i alla fall ..



nu ska ja beställa besiktningstid tror ja :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0