vart finns min lägenhet / mitt hus ?

hittar absolut inget som duger åt mig .. jo där ja kolla igår , gud va fint det va , men den kommer ju säkert killen ta som va före mig :(
va & kollade idag , åsplan .. känns INTE lockande måste jag ju säga =/ vissa rum va dock nytapetserade men varför tapetserar man med gul-gröna tapeter i sovrummet ? hallå det är snart 2009 och vi vill inte spy i sängen ..
och dessa jävla plastmattor överallt .. vissa golv va bytta till sån där fejkparkett men dom kunde väl ha bytt överallt isället för att ha kvar fula bruna eller beiga plastmattor ?!
och om ni tänker efter lite så kanske ni förstår varför ja vill bo härikring .. kanske ingen som fattar men aja ...
vill att de ska bli ny vecka nu så gubben ringer .. kan ni inte bara hoppas åt mig ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0