god kväll igen.

ja skriver mest här på kvällarna har ja märkt , när daniel har somnat .. inte för att ja skriver nåt hemligt för han , de vore ju dumt skriva de här i så fall .. på internet liksom .. nej men de blir mest så , på dagarna umgås man :P haha .. fast ja har mest suttit vid datorn idag och spelat nåt spel på internet ja hittat , man får massa juveler , skit töntigt .. men ja kan liksom inte släppa att ja är sämst på de och måste spela om och om igen för att få bättre poäng men jag är .. skitkass =/
men ja har laddat ner film idag också , mamma mia och the day the earth stood still eller nåt ,. dom ska va bra säger dom som vet .. de lär att märkas :)
vill fortfarande ha den där supergamla filmen en flicka på halsen , NÅN SOM VET VAR JA KAN FÅ TAG PÅ DEN PÅ NÄTEEEE?
säg till mig i så fall ..
ja hade ju massa braiga sidor förut där ja hitta massa roliga filmer men fjellman bytte lösen ( han visste nog inte ens att ja kunde dom .. tsss... ) så nu kommer ja liksom inte in där ...
jaja ..

också vetni de där målet som ja hade till jul .. ni vet min vikt .. ja klara de hej & hå .. men nu ligger ja på fetsidan igen , julmaten är inte bra för mig den .. fast ja åt inte så mycket sånt , de är mest allt godis och sånt annat usch ja tryckt i mig .. fan ..
men ska styras de med ... de är ju som sagt nyår snart ,. får väl ha som nyårslöfte i år igen att ... om några månader är de sommar och då är de beach 09 som gäller och då ska man va snygg :D:D:D hahah ...

tänk om nån ville ge mig massa pengar me .. ja vill ha en flådig båt till sommarn , sneela ?



nej nu pratar ja bara massa strunt ...
nu blir de sängen tror ja :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0