hejdå julen vi ses igen nästa år.

nu är julen över väl?
idag kom jag att tänka på en sak , juldagen har ju alltid vart en sån dag man går ut , super alltså .. jag har då alltid gjort de men detta är nog första året på väldigt länge som ja legat hemma i soffan och bara tryckt i mig massa godsaker och de känns så jävla gött :)
imorn är de fredag tror ja , då blir vi nog inte hemma .. idag har vi mest gjort ingenting , kolla massa på tv , kollat saker på blocket som vi ev. ska kolla på imorn eller i helgen , ätit massa choklad och rostat bröd med julskinka och senap vilket för övrigt är min favorit just nu :)
jag har inte ens vart utanför dörren idag vilket jag tycker är skönt eftersom de ser jäkligt kallt ut =/
kul att allt va stängt idag typ när ja kom på igår att jag hade mens och inga tamponger , de va min juklapp de .. mens som jag älskar .. inte , nu ljög ja .. men i alla fall bra att komma på de på julafton när allt är stängt dagen efter .. och den här dagen är en sån dag som jag har väldigt mycket mens , inte för att de kanske intresserar er ? men imorn ska i alla fall jag åka till konsum direkt det öppnar och köpa tamponger sen ska jag aldrig mer glömma att köpa de !

laddar ner en film ja .. igen , jag ladda ner samma film för några månader sen .. de tog också säkert en månad att få hem den eftersom daniels bredband va såååå segt och att ingen seeda och de gick helt enkelt i slow motion .. sen när jag väl hade fått hem filmen och skulle titta på den .. då tar daniel bort den från datorn :@ !!!!
ja vart inte så glad på han då , när de tagit mig så lång tid att ladda hem den liksom .. men men får se om de går bättre denna gången , har ju uppgraderat till 8 mbit här ute i skogen nu så ska väl gå lite fortare i alla fall :)

daniel ligger för övrigt och sover i soffan nu om han inte vaknat .. han va vaken förut tittade på mig när ja la mig i soffan så sa ja, älskling om jag somnar så kan väl du väcka mig innan du går in och lägger dig i sängen? jag fick inget svar på den , vände mig om och kolla så ligger han med stängda ögon öppen mun och andas högt och sover :D
han är sliten haha ..

ja har ja så mycket mer att berätta ? jag tror inte det .. jag vet inte ..

kan ingen ge mig en trisslott med massa vinst på? jag behöver pengar känner ja .. de är så mycket jag vill ha =/
jag tror ja ska bli affärskvinna inom knarkbussines , man kan tjäna storkovan på de har ja hört .. jajjemän ska starta eget ja, där har vi de .. Linas nånting aktiebolag .. va fiiiint !
nej men ärligt .. ja ville spela bingolotto i tisdags ja men då va vi ju på kalas så då kunde ja ju inte vinna färgfemman , om den ens finns kvar ? :O ) hmm .. man kanske skulle börja jobba svart igen .. vart hittar man såna jobb?

nej nu babblar ja bara massa strunt , nu blir de nog sängen snart tror ja :)


goodnight !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0