>> 26 / 07 - 08

idag så är ja faktiskt riktigt jävla seg , va ute igår & även fast ja är 23 år så har ja fortfarande inte lärt mig att INTE dricka både sprit öl och cider samma kväll, blää!
min bil ( inte min men jennies 850 som ja har nu ) står kvar i stan ,parkerade den där igår sen drack ja .. hur ska ja klara mig nu , och nycklarna tillmin fula bil ligger i 850in .. smart ..
ja vill ha mat , typ en vålbergs special eller en kebabrulle skulle inte sitta helt fel .. hungrig som fanär ja och äter ja inte kommer ja bara bli dålig =/
ska nog inte dricka nåt idag iaf ., hade ju tänkt de men orka , ja ärsåjävla seg .. får se om vi kanske åker in nåt te hamnen ikväll ändå , va rätt mycket folk där igår iaf ..

nej nu ska ja göra pommes :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0