första november

har vart en ganska seg dag idag , vaknade runt 8 ( har en pojkvän som är ganska morgonpigg på helgerna som så snällt väcker mig :P )
men la mig å vila för nån timme sen , och så gjorde han .. vaknade förut igen å gjorde lite makaroner å nu sitter ja här, daniel satte på bravehart i soffan och jag är inte SÅÅÅÅ sugen på att se den , den är ganska seg .. då blir ja ännu mer seg idag ..
väntar på att mitt gossip girl avsnitt ska laddas klart så ja kan se det .. tittade på de sista one tree hill förut , tog mig ett par dagar att ladda ner det , mitt internet har tro de eller ej ! 7,2 mbit hastighet men beter sig som 0.000000001 ungefär och allt går skit segt ibland , nu går det ganska snabbt och det laddar (skit)-fort ! typ .. får se va länge de håller i sig ..
men kanske skulle ta & duscha eller nåt med .. ska väl bort senna tänker ja ..
blir en såndär jätte lugn helg nu tror ja :)



daniel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0