bööööööööl

vart hittar jag helsvarta trasmattor ??!  jag vill ha såna men hittar de ingenstans , de märmastte svart jag kan komma är antingen grått eller randigt =/
så tips någon ?

är för ävrigt mycket nöjd med min mobil , den tar väldigt bra bilder , har dock inte tagit några seriösa bara liksom kollat hur de blir å så .. men jag SKA ta kort på lägenheten och lägga in tänkte jag .. men är inte så jätte kul när de inte är helt i sin ordning , har ju inga mattor på golvet eftersom jag inte hittar några som duger och inga köksmöbler :P
men ändå ...
daniel åkte sin väg förut han , bilen ska in på besiktning på måndag och förhoppningsvis fixar han den idag eller imorrn..

igår va de väldigt lugnt , både jag & daniel somna framför  " a love song for bobby long " med tända ljus å allt , mycket bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0